Webinar: Novetats en control d'emissions a l'atmosfera a Catalunya IT-AT-04 i IT-AT-03
La nostra experta Mariana Pastorino descobreix les implicacions que tenen les IT-AT-04 i IT-AT-03 sobre les empreses potencialment contaminadores de l'atmosfera a Catalunya, així com els requisits exigibles a diferents tipus de focus. S’expliquen també els criteris a aplicar per als Controls Atmosfèrics d’Establiment (CAE).
- IT-AT-04 del Servei de Vigilància i Control de l’Aire de la Direcció General de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic, sobre el registre i mesura de les ventilacions dels tancs d’emmagatzematge i les extraccions de campanes de laboratori, tenint en compte la singularitat d’aquests focus emissors.
- IT-AT-03 – Instrucció tècnica per a la concrecció d’aspectes relacionats amb les mesures d’emissions a l’atmosfera en instal·lacions de combustió. Novetats de desembre 2019.
- Control Atmosfèric d’Establiment (CAE) exigible en aplicació del Decret 139/2018, de 3 de juliol, sobre els règims d’intervenció ambiental atmosfèrica dels establimnets en els que es desenvolupen activitats potencialment contaminadores de l’atmosfera. Criteris aplicables, periodicitats i abast.
Dirigit a
Aquest webinar està destinat a Responsables de Medi Ambient, Responsables HSE d’activitats potencialment contaminadores de l’atmosfera i enginyeries o consultories que assessoren en matèria de medi ambient en processos industrials.